Zimné spomienky (2016-2017)

Nazval som to zimné spomienky, ale nie až tak dávne, keďže ešte 3 týždne naspäť nám sneh a silné mrazy nedali spávať. Teda aspoň nám na severovýchode v Starej Ľubovni.
Dôkazom je posledná fotka z 23-tieho apríla, kedy mi drozd vyspevoval pred oknom niečo ako „čo je veľa, to je veľa, brácho”.
Veľa som toho roku nenafotil. Z toho mála som niečo predsa len povyberal. Baví ma v poslednej dobe minimalizmus v čiernobielej fotografii, chcel by som sa práve tomu v budúcnosti povenovať viac. Menší ”úspech” som v tomto roku zaznamenal práve s minimalistickými fotografiami v okresnom aj krajskom kole súťaže AMFO 2017. Umiestnil som dané fotky aj do tohto príspevku. Ktoré sú to asi? :)
Prajem Vám krásnu jar. Či už bola? 😃

Larger, smaller, even smaller, the smallest :D

Spring rolls / Jarné rolky

Hidden / Ukrytá

Ľubovňa castle

Spomienka / Memory

MiniMál

Minimál

Complainant / Sťažovateľ / What's the bird singing about? "Wtf april wtf?" 😆 O čom asi tak ten vtáčik spieva? "Wtf apríl wtf?"

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

MAREK6.59 – Klasiky z POdzemia (vinyl-predaj)

2jazVás - Včera vs. dnes (FNTCBeatz remix)

10 rokov rozhovorov v jednej kompilácii.